6 mars

jag har sovit minst 12 timmar varje natt, blivit bortskämd med all mat jag tycker extra om och ätit liite för mycket av, rört på mig minimalt, hittat en kamera för 15 kronor, köpt årsförbrukning av tuggummi för 80 kronor, kollat på för mycket tv och ungefär så kan man beskriva mitt sportlov! skönt att vara hemma, dricka mammas kaffe och öppna kuvertet från kulturama med tid för intervju, 18 mars. kanske ödet som gjorde så biljetterna till håkan i gävle tog slut? temat är iallafall en resa, antingen en resa i tid eller en resa i vardagen så kan ju utesluta mina konsertbilder lite, snyft. 

nu ska jag köra ett pass av 30 days shred videon, ta en lång dusch, äta och sen bränna pengar på basplagg.

emelie

en resa i tid av minnen stod det ju *:

2011-03-06 // 14:01:11
http://huntingforwitches.blogg.se/



vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: