minus 2 kilo på 7 dagar.

det här fina läsare, måste vara det absolut bästa med lchf-dieten. måste nog våga säga att det är det godaste bröd jag någonsin har ätit, och jag menar det. en skiva ger 2,7 gr kolhydrater (ni som kanske hänger med vet att det man stoppar i sig får max innehålla 5 gr kolhydrater, och man får äta mellan 10-25 gr kolhydrater varje dag beroende på vem man frågar) och det bästa av allt, man blir mätt på en skiva. annars har jag levt på bacon med äggröra till frukost varje dag, ibland en fet smoothie och helt enkelt valt bort kolhydrater (pasta, ris, potatis osv) till alla andra måltider. jag följer inte detta bara på grund av viktminskning, utan för att må bättre i kroppen då jag lider av remautism. på torsdag ska jag börja träna igen och då hoppas jag kilona glider av mig snabbare.

Johanna

SV: HAHA, klart den bästa kommentaren på länge :) Som tur är så får jag tandställning snart o då är det slut på knasiga tänder!



Vad bra att du har börjat äta nyttigt och tränat, jag har tappat kilon på det och dessutom byggt välbehövliga muskler samt höjt gympabetyget, inte dåligt!

2011-01-18 // 21:24:37
http://danceitblue.blogg.se/
Rebecca

åååh bästa dieten någonsin!!

vad finns de brödet någonstans?!!! HA-BEGÄÄÄÄRRRRRR

2011-01-19 // 12:07:41
http://spaceherosuits.webblogg.se/
Sophia

När du skippar dendär lchf-grejen sen och börjar äta normalt så kommer du gå upp igen lika snabbt som du gick ner.

2011-01-19 // 21:23:42
http://visselsnippa.blogg.se/



vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: