25 januari

hittade denna bild hos carro, ska väl snart iväg till gymmet och hoppas folk börjat bänka sig framför tv. fick sluta innan lunch idag och tänkte 'äsch, lunchtid hur många tränar nu?' så fel jag hade, bara fullt med mammor som tyckte deras graviditetsmagar skulle bort var viktigare än att låta andra få hinna träna. enda jag ogillar med friskis här i farsta -så förbaskat lite, men hellre det än att ruinera familjen för att jag ska kunna träna på sats.
& nu är jag inne på vecka 2 med lchf, inga större skillnader på vågen än men det är väl sånt man får räkna med. första veckan gör ju kroppen av med enorma mängder vatten, därav så mycket vikt. men det syns på måttbandet och det är väl det som är viktigast att bli beroende av! men i lördags kom jag på att jag under ett halvår gått ner 10 kg.

Lina.

solution: träna på friskis i typ medis.

2011-01-25 // 19:48:06
erika

lina: alltså, orka dra dit för att träna hahaha :(

kommer nog bli lättare när jag går i gymnasiet!

2011-01-25 // 20:53:06
http://aprildrommar.blogg.se/
Louise

Oh, jag som skulle börja med lchf för.. två veckor sedan. Score vad bra det går för mig - inte. Skyller på att jag inte fattar norska helt än och inte vet vad som är vad i mejeridisken. Hrm?



sv: Tack så mycket! Det är typ fantastiskt här. Eller, det ligger alltid tunna dimslöjor över fälten i närheten och så är det berg precis i närheten. Känns lite norra Norrland, fast ändå inte!

2011-01-25 // 21:25:35
http://andvari.blogg.se/



vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: