lura mig, nej nej, vad folk än säger

sett första snön falla med finaste, nästintill flyttat in hos honom då jag sover där oftare än hemma nuförtiden. passat på att öppna alla luckor jag missat i min chokladkalender idag och hittat en löjlig kamera-app till min nyåterställda mobil som går tusen gånger snabbare. saknat min finaste och bär hans tröja för att ha lite av honom i min närhet och det är lite sorgligt att vi verkligen blivit beroende av varandra samtidigt som det är så fint. jag vet inte hur jag överlevde innan dig.
jag är himla ledsen för att det bloggast så lite dom senaste månaderna, att jag blivit sämst på att kommentera era fina bloggar, men jag försöker faktiskt passa på att läsa engång varje dag!

Marie-Louise

Det blir mycket choklad när man aldrig är hemma ;) Kram fina

2011-12-09 // 07:49:24
http://madredetres.blogg.se/



vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: