5 april

gick ner 2,2kg förra veckan, träning och bra mat samt lite "äh vafan". idag står jag och klämmer i mig rostade mackor med ett tjockt lager jordnötssmör, har en kladdkaka i ugnen och läser om floras nya kärlek. blir sur och känner känslan hon beskriver så bra, men ändå är det helt tomt. imorgon har jag SOprov, på torsdag har jag SOprov, på fredag har Nationella i engelska. på det, med all stress hinner jag varken träna, sova ordentligt och börjat rota fram en gammal dålig vana så förstår jag att jag hinner trycka in lite lite kärlek. Kommer och tänka på våren för två år sen, hur deprimerad och glad man kunde vara på samma gång. På nån som bara fanns där. Jag fortsätter bläddra omkring bland låtarna i min april-lista och inser att alla låtar handlar nog bara om kärlek, och som alla de senaste åren har Aprilhimlen betytt något extra. tolv samt tretton dagar kvar tills jag får uppleva den lilla lilla kärlek som finns inuti mig just nu. Och ja, kanske min kärlek till mat.

the monster herself

Tolfte, haha.. Vad fyller du, 16..? (:

2011-04-05 // 15:41:52
http://mittmininmonster.blogg.se/
the monster herself

Japp, jag blir 18! :D Tack detsamma, du! (:

2011-04-05 // 15:44:04
http://mittmininmonster.blogg.se/



vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: