jag tror jag älskar dom där jag kommer ifrån









nu är jag faktiskt lite förbannad. enda jag längtat hem till idag är håkans nya skiva. och självklart är den inte tillgänlig än för oss gratisanvändare på spotify? så nu måste jag ju vara lite olaglig också, ehe. och så blir jag faktiskt sur om jag inte får min vinylskiva tills imorgon. cdon brukar ju faktiskt vara väldigt bra på att skicka hem saker dagen innan dom släpps eller samma dag. men iochförsig, går på signeringar för att träffa själva artisten och inte för att sen kunna gå runt och visa min signerade skiva.

nåja, imorse var faktiskt ljuset på min sida och jag tycker min fula kameraväska är himla praktiskt ibland, hållare för min kaffetermos och plats för min matlåda. och någon fin prick som känner sig manad att köpa polarisationsfilter åt mig? storlek 52 mm och 72, tack.

ida

måste bara få uttala mig om att jag avundas så fruktansvärt mycket av dina bilder. och hur du (utifrån bloggen) verkar vara som person. för att vara blott femton år är du väldigt duktig på det du gör. ses på signeringen imorgon tjejen!

2010-10-13 // 16:29:34
http://farbeyondthevalley.blogg.se/
Louise

En sak bara: höstljuuuuuus <3



Och jag gillar att du liksom valt att ha en liten bländare, även om du fotar "större områden" (tjejen-som-är-bra-på-att-förklara).

2010-10-13 // 18:14:13
http://andvari.blogg.se/
victoria

den är inte tillgänglig för oss som har premium heller :( verkar inte finnas där över huvud taget än.

2010-10-14 // 18:47:36
http://knytaknutar.blogspot.com



vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: