om att göra en något mindre god omelett



nuförtiden har jag svårt att vända på dygnet under helger, speciellt på fredagar då jag som, flera av er vet, ska vara i skolan och servera frukost halv åtta eftersom jag är kamratstödjare. därav vaknar jag väl rätt tidigt på lördagar också, även om jag är trött och bör därför inte laga mat. för mycket kryddor, för mycket ost, för lite ägg.

annars ska jag fixa klart mitt rum, träna och deppa lite över att håkan spelar på hovet idag och jag har nada biljett. &flera av er har frågat om jag inte är avis på alla som ska dit. klart jag är, missar en förmodligt väldigt väldigt bra konsert, men å andra sidan vet jag att håkan inte kommer ge upp sin karriär precis exakt nu och det blir förmodligen en större turné nästa år, eller vad tror ni? om jag inte minns helt fel spelade han i stockholm cirkus 4 (eller 5?) gånger under ett år 2008-2009 - då för er som inte är så inne, släppte han sin femte skiva 2008.
annars har jag satt upp som nyårslöfte att massmejla grönan om att dom bara måste få in en konsert med honom. dessutom har ett par lovat att ringa under hans nyaste låtar, eller kanske vill ha det som överraskning fortfarande? vet inte, vi får se ikväll.




vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: