10 januari


Jag har i tre kvällar i rad åkt hem för att sova ensam, det är inte så att jag klagar, bara att jag fortfarande är ovan även om det varit så självklart för bara ett halvår sen. Jag har egentligen tyckt det varit skönt med plats, fast ovant att inte ha dina armar omkring mig och vakna upp mitt i natten av dina sparkar. Hur du vaknar upp i natten av mina sparkar. Jag har ändå mest kollat på Sex and the city på natttid och fått tjejråd, sånt som varit bra just nu och lyckats spendera hela min vakna tid med dig. Jag är nog lite rädd att jag faktiskt blivit beroende av dig, av oss, jag som alltid lyckats tröttna på människor men såhär efter sju månader känns allt fantatiskt och jag är fortfarande förvånad att jag får nykär-kickarna varje dag. 
Jag har haft ett drömlov med perfekt mycket tid med pojkvännen, alltså varje dag, varje natt. För lite tid till datorn, vänner och familj och imorgon börjar skolan igen. Vet inte hur mycket jag kommer återkomma. För jag vill vakna upp bredvid dig varje dag.

Lisa

så himla fint att vara kär! önskar att jag var det också men någon dag så blir man väl det igen :)

2012-01-21 // 19:42:17
http://popflickan.blogg.se/



vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: