maybe this christmas

haft världens skitvecka hela veckan, inte varit på världens bästa humör. haft allt förstor ångest inför all julmat och all julstress. men såhär dagen innan jul inser jag äntligen hur fint det kommer bli iallafall, det är julafton imorgon och jag ska umgås med min familj för första gången på riktigt länge, och igår fick jag nog höra dom finaste orden från min älskade "jag passar inte in hos några annan, jag passar bara in hos dig" och på tisdag firar vi 6 månader. ett halvår med dig har gått så otroligt snabbt och jag älskar hur mycket du hjälper mig och hur mycket du finns där för mig. Utan dig hade jag förmodligen utvecklat all min träning och matscheman till en ätstörning. Så jag ber er alla som försöker gå ner i vikt, låt det ta tid! blir inte bättre av att stressa sig fram.




vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: