en tråkig måndag i oktober, tvåtusentio.



det händer inte så mycket just nu, snöar in mig lite för mycket på olika grejer i skolan och peppar lite inför mitt snack med syv imorgon, eftersom jag redan vet vilken linje jag vill gå (foto) så blir det nog mest vilka gymnasium jag ska söka, kulturama är väl det som står högst upp just nu. annars då? jo, min pappa vill nog ibland ge mig en käftsmäll pga mitt tjat om en 7D, fick ett svar idag "om du hittar något riktigt bra som inte din nuvarande kamera har, så får vi se" eller nåt i den stilen, så ni kan ju gissa vad jag gjort ikväll.

och vill ni veta något roligt? idag kom en lärare fram på skolan, som även han håller på att fota mycket, och erbjöd mig att jag ska börja fota massa grejer på skolan och allt kommer hamna på hemsidan, med feta bokstäver att det är jag som tagit bilderna under. man ska ju helt enkelt få sitt namn att gå runt bland folk för att sedan få flera jobb.

Louise

Grymt najst med fotojobb för skolan! Se till att verkligen få med ditt namn bara för ja.. Jag gjorde lite fotogrejer för min skola och jag vet inte alls vad som hände men jag fick inte mycket credz för det åmtinstone. (Men då var de som "beställde" jobbet extremt: hej-vi-vill-ha-så-mycket-gratis-som-möjligt).



Håller tummarna för dig, i både fotojobbs- och ny kamera-frågan!

2010-10-25 // 22:03:37
http://andvari.blogg.se/
johanna

SV: Det låter riktigt tufft! Min kompis kompis går på Kungsten och hon säger att det är jättemånga som är bra på att fotografera, men att alla är dåliga i skolan där för att dom bara kommit in med höga betyg på arbetsproverna. Men sjukt grym skola verkar det vara :) Öppet hus 2/12 och 7/12 :D

2010-10-25 // 22:28:21
http://danceitblue.blogg.se/



vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: