2010-08-20


den är snyggare på men himla konstig modell.


impulsköpte koftan från cheap monday men funderar på att åka tillbaks till stan imorgon och lägga ut 200 till och köpa den från mtwtfss istället, snyggare modell och inte kortare fram, lite mer värt så slipper jag ångra sen att jag la ut 400 spänn på något jag kommer tröttna på efter ha använt nån gång. dessutom kommer skinnjackan ut nästa vecka så får väl hålla lite koll på bikbok, för måste ha den! dessutom fyller världens bästa storasyster 17 idag så grattis på henne!

carrobarro tycker jag ska satsa på pippi-oranget hår, och det kanske funkar? så himlans tråkigt med mörkt hår eftersom jag bara nästan använder svarta kläder.

Anonym

fint, ser väldigt mysigt ut må jag säga

2010-08-20 // 18:54:33
http://trashscissors.blogg.se/
Sophia

Beror på vad du ska använda för färg på håret. Jag var inne på pippi i vintras och använde kopparröd henna färg från Life (hälsokostbutik you know) som blev typ rödoranget. På mitt hår vart det inte så bra, vart mest risigt som fan efter ett tag och det kändes t.o.m ett tag efter då jag börja med vanlig röd igen och så. Delvis lite ovärt att pröva ifall håret dör men henna sägs ändå vara mer skonsammare mot håret (förutom mig?) fast färgen sitter som berget så om du ångrar dig och typ vill bleka det så blir det nog ett helvete.

2010-08-21 // 00:29:57
http://visselsnippa.blogg.se/
e

pippi hår är himla fint!

mitt naturliga hår är rött/orange, men färgade mörkbrunt förra hösten och har kvar den fägen. Men börjar ångra mig lite nu, för naturligt rött är himla fint.

2010-08-21 // 12:19:51
http://pinguflickan.blogg.se/



vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: