2010-08-04

erkänner att min blogg blev enormt tråkig när jag inte längre hade bilder att komma med, i nuläget väntar jag på hösten och att jag orkar få kentrullen framkallad. jag har rensat min garderob, druckit sönder mig på grönt té ihop om att bli piggare och må bättre i kroppen, insett att jag nästan bara använder svarta kläder men det är ju så snyggt och enkelt, svarta kläder med ett färgglatt halsband och fina skor är ju overwin, inhandlat mig ett par jeans ihop om att vänja mig (kommer nog fortsätta hålla mig till jeansleggings, enklare att hitta som sitter snyggt till benen till mina korta 163 centimetrar och 10 kilo övervikt), där påminde jag mig själv om att jag måste hitta nya jeansleggings när jag får pengar och orka börja träna igen, får hoppas den orken kommer i samband med skolan, skolan börjar om två veckor, om två veckor kommer jag vara 3-4 tänder fattigare för att i början av september få tandställning, jag skulle kunna fortsätta skriva och göra massa kommatecken men det dyker inte upp så mycket mer av det som hänt och kommer hända, kan säga att som vanligt har jag satt en kentlåt på repeat och kärat ner mig i den klockrena texten.

Jag vet att du gav mig all din kärlek
Utan krav på en motprestation
Som jag önskar jag var värd dig
Att jag kunde ge dig nånting lika stort

dance it blue

du e så fin. hela din blogg är finaste förresten!

2010-08-05 // 00:26:22
http://danceitblue.blogg.se/



vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: