17 år i staden där jag växte upp och så



mitt år som 16 har varit så fint, började med håkan gånger tre på cirkus. gick ut grundskolan och träffade kärleken första veckan på sommarlovet. vi blev tillsammans, vi har bråkat, vi har älskat och alltid hittat tillbaka till varandra. du har alltid kommit tillbaka till mig.
jag började på drömskolan och en kväll i september drog jag med dig på grönan, för håkan hellström som då var mannen i mitt liv. vi stod längst bak och hånglade hela konserten och jag hade aldrig varit med om något finare för du tog mig till kärlek och dans.
vi firade 9 månader för bara några veckor sen och planerar nu hela våran sommar som kommer äga så mycket. Tack älskade Roumi för finaste födelsedagen. Och jag lovar att höra av mig oftare här, våren är påväg och fotohumöret lika så.

Annars finns jag på instagram, erikaheidling!

Sophia Blackbird

Asmysig bild. Glömt bort din blogg. Men det var bara kul att jag hade gjort det, finns mer att titta på då! ihihihiöhöhöhöhheheheh

2012-08-29 // 22:06:39
http://sprinkle.blogg.se/



vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: