18 september cherry dr martens, 3 hål till salu

nu är det såhär att skorna ovan är inte använda på minst ett halvår, och jag köpte dom i april. därför vill jag att någon som tar hand om dom lite bättre än jag och skulle uppskatta dessa fina skor mer förtjänar dom.
skorna är i 39 och dessvärre gör inte bilden färgen så rättvis då dom mer ser ut såhär. om någon skulle vara intresserad är det bara att hojta till i kommentarsfälltet och lämna en e-mailadress efter sig, jag skulle kunna tänka mig att sälja dom för 400-600 kr då nypriset är 1098 kr och dom är i väldigt bra skick då dom är använda fåtal gånger under våren.

Emma

Åh, åh, åh. Finaste skorna. Jag skulle väldigt gärna köpa dem av dig!

2011-09-18 // 12:30:43
Sophia

Don't do it. Keep 'em!

2011-09-20 // 13:39:15
http://visselsnippa.blogg.se/
Evelina

Skule lugnt vilja ha dessa!

har suktat efter de när ajg sett dig med de på dig!

hiihhiih nu blev jag happy!

2011-10-08 // 23:53:32
http://evelinalinea.blogg.se/



vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: