när din sjukdom tagit dig ska jag ge någon gata ditt namn

ni kanske undrat vart jag hållt hus? inte har jag varit hemma iallafall. spenderade ungefär 6 dagar hos farmor & farfar uppe i hälsingland och hade lite kvalités tid med min hund som dom bara tar hand om. 11 år blir han i år och det kan ha varit sista gången vi ses, vilket hugger till lite i bröstet att tänka på då han är min största kärlek och har varit sen jag var ynka fem år.
vi hade lite snö.
min älskling och som ni ser så är han inte piggaste i världen.

jag hade min dator med mig som ni kanske såg första dagen på detta nya år, men har ändå inte haft någon större lust att blogga eller annat. insåg på nyårsafton hur mycket jag egentligen kommer sakna 2010, men 2011 kommer nog övervinna rätt mycket

+ ska gå ner 10 kg och påbörjar min lchf-metod igen imorgon. tydligen är fika en tradition och min farmor gör den godaste maten som finns så har nog snarare blivit hchf. (kom på nu att detta kommer betyda att jag gått ner cirkus 20 kilo i slutändan.)
+ håkan är inplanerad 19 mars och 17 april och 9 september men hoppas på ytterligare.
+ har 16 någon större fördel mer än övningskörning (vilket aldrig kommer bli av) och få gymma själv?
+ gymnasieansökan, intervjuer då jag söker estet, gymansieantagning.
+ sommaren ska kika ass med massor av spelningar och umgås med vännerna.
+ jag längtar nästan sönder mig lite till att få börja på kulturama (hört att självsäkerhet ger bättre självförtroende) och få träffa nya människor som delar mitt intresse.
+ sista terminen i grundskolan nu och jag ska köra järnet.

carolin

Isbjörnen :( Gullig som tusan!

2011-01-06 // 05:01:49
http://carolinkarman.blogg.se/
Daniel

U will do it!

Lycka till!!!

2011-01-06 // 15:13:55
http://danielfagerholm.webblogg.se/



vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: