2010-09-02

var väl lite meningen att svar på frågestunden skulle kommit upp tidigare, men här har ni få som vågade ställa frågor.

absoluta favorit låt med håkan, kent och timo?

Håkan – så svårt att välja, för alla låtar är så fina på sitt sätt men om jag ska välja en, kärlek är ett brev skickat tusen gånger, finns det något finare egentligen?
kent – antingen ensammast i sverige, håll ditt huvud högt eller m, så svårt att välja!
Timo – sweet marie!
favorit konsert?
När kent spelade på långholmen i år, så himla magiskt. Fast egentligen, alla konserter jag varit på har varit fina på sitt egna lilla vis. Men eftersom kent är favoriterna i torrt och vått så måste jag välja just den konserten, magisk stämning, fint sällskap även om vi kom ifrån varandra, gubbarna var underbara på scenen och dom spelade m!
vad får dig att bli knäsvag?
fina killar, musik som berör och i nuläget kommer jag tyvärr inte på så mycket mer
ditt bästa minne?
Ska vara lite tråkig och välja ännu något med musik och eftersom det inte hänt så mycket annat i mitt femtonåriga liv, men måste nog varit första gången jag såg håkan. 13 juni, 2008. Min storasyster tjatade med mig och alfred, hahah det var rätt fint. Och så jag började lyssna på håkan.
Vad är det finaste du vet?

Det finaste jag vet, måste nog vara mina nära och kära.
Din favorit i garderoben (du får gärna visa en bild)

Just nu är det denna tröjan från weekday, himla mysig och stor.
Och jackan jag köpte från monki häromdagen.
Favoritlåt?
Dom varierar så himla mycket! Efter humör, energi, årstid och vad jag känner för. Men just nu är det, som alla andra höstar,  ensammast i sverige med kent.
Drömresemål?
Jag skulle vilja fota i paris, och leva livet där.
Kan du dela med dig av din spellista?
Klart! Detta är vad som kommer gå om&om igen i mina högtalare i höst.
visst är carolin karman cool? :D:D:D

stentuff!!!
är du säker på att du är min syster? :S

tyvärr.
är du en kyckling ?
gissa vem jag är :)

jag är kyckling hela tiden, nejma!


annis

snygg tröja! :)

2010-09-02 // 19:10:33
http://annnaiz.blogg.se/
Rebecca

åååh gud så mysigt du är!

M är också en av mina favoritlåtar <3

2010-09-03 // 10:36:37
http://spaceherosuits.webblogg.se/



vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: