November är en mur av våt betong, där en löjlig dröm om flykt föds för att krascha och sen dö.



nickelodeon kör jul i november så why not? så älskade päron och mina nära och kära nu vet ni vad jag vill ha i mina paket this christmas.

- don't fuck with mother nature tygpåse från wholesomeconcept.
- kamerarem från leica, standardkameraremmar är så fula att jag dör.
- läs noga nu, en snygg kameraväska som finns att hitta hos cyberphoto. men om vi ska vara lite ordentliga eftersom jag egentligen bara föredrar tygpåsar så vill jag ha en zoomväska = fyller alltså bara kamerahuset + ett objektiv = perfekt att ha i andra väskor för man ska ju trots allt vara rädd om kameran.
- ifall man får drömma lite och få ännu snyggare skärpedjup, canon ef 50/1.4 - mums!
- har länge velat ha en kamera jag känner att jag inte växer ur med tiden, 7D passar mig perfekt på flera punkter och ligger perfekt i mina händer, men kanske lite väl dyrt för en julklapp va och lite väl överdrivet att få? drömma får man göra iallafall, någon dag ska den vara min iallafall!
- älskat toy story sen säkert första filmen kom ut, Woody är favoriten och för några månader sen såg jag att han finns som docka (som jag säket velat ha hela mitt liv) hos BR för runt tusenlappen, hehe.

Helena

sv: Åh fortsätt att göra det. Håkan på Grönan i sommar skulle inte sitta fel. Hoppas bara att jag kan komma dit. Men nästa lördag blir magiskt, jag kan berätta efter om du vill. Men du kanske blir för avis,haha.

Ha det bra!

2010-11-05 // 22:52:24
http://youarelemoninmyeye.blogg.se/
Louise

Oh, den där kameraväskan har jag suktat på x-antal gånger! Jag fick tom. presentkort på cyberphoto i present för att köpa den men.. det kronorna blev sponsring till mitt nya objektiv.



Kameraprylar = <3

2010-11-07 // 22:34:40
http://andvari.blogg.se/



vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: