:

man blir väldigt trött efter 3 dagar utan kolhydrater.
jag har börjat buda på ett par levis 501or och jag måste ha dom!
kroppen får en chock när man käkar massa chips.
nu ska jag fortsätta min lördag genom att få höra håkan i mobilen.

JUST NU: dom där jag kommer från.

Louise

Oh, lchf-diet? Jag vill så gärna testa på det men.. jag tycker om bröd (dock helst hembakat med rågmjöl och fem miljoner olika frön osv).

Jag läste någonstans att man blir trött först men att det vänder efter en vecka eller två.

Jag "flyttar hemifrån" om några veckor, så jag tror jag ska ge mig på lchf då, när det liksom bara är mig själv jag ska ta hänsyn till matmässigt.



(Okej, lång kommentar om typ.. ingenting).

2010-11-14 // 09:52:07
http://andvari.blogg.se/
Louise

Tonårskomplex är de värsta, usch. Jag har ingen vidare koll på hur du ser ut och din vikt eller så, men jag vet hur det är. Men.. låt det inte bara gå För långt? Former är grejen, egentligen!

Jag växte ikapp mig själv första hösten på gymnasiet. Eller, en kombination av långa promenader tre gånger i veckan och vegetarisk kost fick mig att tappa fem rätt onödiga kilon. Dock tycker jag fortfarande inte att jag har nått en vikt som jag skulle trivas med. Inte det att jag känner mig tjock eller så men jag tror att vid sextio kilo skulle jag känna mig som snyggast i världen.



Jag önskar dig lycka till! Och håll mig gärna uppdaterad om hur det går? Eller ja, är mest bara nyfiken på hur lchf fungerar!

2010-11-14 // 12:56:17
http://andvari.blogg.se/



vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: