det finns bara minus med den här dagen... nästa

- insett att mitt 50/1.8 objektiv förmodligen sätt sina bästa dar, inte ok då detta är mitt favoritobjektiv.
- snö snö snö, behöver jag säga nå mer? snö är vackert, ja. snö är iskallt, ja. inte ok.
- i skrivande stund är jag ägare till två par skor, ett par låga converse och ett par höga med hål lite här och var då jag haft dom i två år.
- trasiga converse + snö = ont i kroppen pga. min reumatism, sen lite annan härlig smärta sådär som kommer på besök varje månad.

+ ska skita i min onda kropp och dra mig till gymmet iallafall, känner att det kanske kan bli bättre i kroppen ifall jag får röra på mig och bada bastu.

hoppas eran dag varit liiite roligare än min!

johanna

SV: Hahaha, vad underbart! Tyskan är nice, eller.. min lärare är knasig fast har MVG så det är ju bra! Man är bra på olika saker, NO och jag matchar inte riktigt ihop.. hehe! Har du tänkt på andra och tredje val då?

2010-11-09 // 19:42:53
http://danceitblue.blogg.se/



vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: