6 november



idag fyller världens bästa och lite halvkonstiga pappa 45 år, älskar dig. även om han slutade fira sina födelsedagar för länge sen var jag uppe och bakade en toscakaka imorse, eller bakade och bakade kungsörnens färdigpåsar kallas nog inte att baka, nej nu ska jag följa håkans turnépremiär i gbg genom en reporter på aftonbladet och kolla på så mycket bättre. annars är jag strax klar med mina vita väggar men självklart tog färgen slut idag när jag höll på med sista väggen så får ta mig upp tidigt imorgon och åka iväg och köpa ny färg hoppas jag kan gräva upp min kamera igen snart och leta fram laddaren så det inte blir så bildlöst här. bildlöst kommer det inte bli i mitt rum iallafall, beställt massa bilder hos fujidirket som jag ska rama in i små svarta ramar och en del hänga upp på lite roligare sett.

Marie-Louise

Grattis till väldens bästa man :)

2010-11-06 // 21:41:46
http://madredetres.blogg.se/



vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: