beslutångest och en erika som inte kan bli nöjd



det där med att hitta rätt vinterskor när man har en tajt budget är rätt svårt, helst av allt skulle jag vilja ha massa olika skor att välja mellan. det blir ett par docs iallafall, dom håller ju otroligt länge också - samtidigt som jag vill ha nya converse.

Sophia

re: kan inte ta alla xxxx/xxxD på allvar länge. Är ju mer nybörjarkameror allihopa känns det som för det finns så jävla många av dom som knappt verkar vara någon större skillad emellan. Jag gillar att 7D känns mer robust och tålig, och den t.o.m KÄNNS mer pro, liksom. Hade jag inte varit inne på att vilja ha HD-inspelning så mycket hade det blivit en 50D förmodligen, men den känns ändå inte tillräcklig så ja, jag sitter och gråter tills jag har den rätta ekonomin för att köpa min kära 7D. Synd bara att det inte är full format. Jag har haft samma kamera i 5 år nu, så min går nog i graven vilket som snart med tanke på hur jag slitit ut den på alla sätt.

2010-11-11 // 19:20:03
http://visselsnippa.blogg.se/
Sophia

Förstod det, därför jag skrev likandant? :p



haha om inte jag får jobb så känns det mindre troligt att du får jobb. Man måste va typ över 18 på typ snabbmatsställen och såna känns ju mest "enkla" att få jobb på. Skiter pengar varje dag, men de i kassan vill inteh a mitt bruna guld.

2010-11-11 // 20:31:02
http://visselsnippa.blogg.se/
Sophia

Btw, fan dig, hur kan du ha råd med ett par dr.martens? Asshål.

2010-11-11 // 23:11:37
http://visselsnippa.blogg.se/



vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: