10 december



vet inte om det är för att mitt liv känns så jävla meningslöst just nu för att jag min kropp värker och det blir inte bättre med förkylningen, eller om det är för att det beror på att jag har noll fotoidéer så tycker jag det är himla tråkigt att min kamera ligger och samlar damm - nåt som den inte bör göra efter 3 veckor.
varit hemma i stort sätt hela veckan på grund av förstnämnda och det blev inte bättre att jag tvingade upp mig imorse för att göra ett prov. lät säkert som en motor när jag andades och min rygg blev inte bättre av en stenhård stol så gick hem när jag hade skrivit klart. fast nu har jag ingen aning om vad jag ska fördriva tiden med.
goda och fina nyheter är att håkan ger en enda sommarspelning i stockholm nästa år, 9 september på gröna lund och det gjorde min dag.




vem är du?


email:

din blogg:

dina tankar här: